Viatge a Finlàndia

Dia 2:

Avui ha estat el nostre primer dia d’escola. Ha sigut molt intens i interessant!

A primera hora ens ha rebut tota l’escola i hem presentat el nostre centre a través d’aquest vídeo:

Ens han fet moltíssimes preguntes sobre el nostre centre i sobre el lloc en el que vivim!! 😍

Després els nostres alumnes s’han repartit en dues classes i les mestres els hem acompanyat. Ens ha semblat molt curiós que fèiem 45 minuts de classe i 15 d’esbarjo. Anàvem molt de pressa en posar-se i treure’s les sabates, ja que dintre de l’escola van amb mitjons.

De 10:45 a 11h hem anat a dinar. Avui teníem puré de patates, hamburguesa vegetal i frankfurt. També hi havia amanida per acompanyar. Per beure hi havia llet, aigua i suc. Aquí ens hem adonat que tothom agafa el que realment es menjarà, ja que cadascú es serveix allò que vol menjar (self-service). Un cop acabem, cadascú recull la seva safata col·locant el plat brut, el got i els coberts al seu lloc corresponent per rentar-los.

Després han continuat les classes fins les 13h (amb els esbarjos corresponents de 15 minuts).

De 13 a 15h hem fet “sport club”, que són activitats esportives voluntàries. Ens ho hem passat molt bé jugant al Harry Potter!

A les 15h els infants han marxat amb les seves famílies. Alguns van caminant, altres en bicicleta, altres en autobús… i el més sorprenent és que la gran majoria marxen sols a casa perquè es potencia molt l’autonomia i, també, hi ha molta seguretat.

Continuem! 💪💪💪