INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE LES BEQUES DE MENJADOR DEL CONSELL COMARCAL

Benvolgudes famílies,

el termini de sol·licitud de les beques de menjador comença demà dia 4 de juny fins al proper dia 17. És molt important que reviseu la informació del document següent que ens han fet arribar des del Consell Comarcal del Baix Llobregat per a la tramitació de la beca : PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE LA TRAMITACIÓ DE LES BEQUES DE MENJADOR.

Us recordem que per a qualsevol dubte o aclariment ens podeu contactar via telefònica i per correu electrònic.

Preinscripció per al curs 2020-2021

Darrera actualització: 03/06/20 a les 09:55

Ja s’ha publicat la llista amb la puntuació provisional, feu clic aquí: LLISTA ACTUALITZADA DE SOL·LICITUDS DE PREINSCRIPCIÓ BAREMADES

Consulteu si us han puntuat correctament per si heu de fer alguna reclamació. El termini per realitzar-les és del 2 al 5 de juny.

CALENDARI passat el període de preinscripció:

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020
  • Matrícula dels alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 13 al 17 de juliol de 2020

*ATENCIÓ!  EL TELÈFON HABILITAT DE FORMA EXCEPCIONAL PER ATENDRE LES VOSTRES CONSULTES SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ ÉS EL  603 71 05 73 ( horari d’atenció: de 10 a 13 i de 15 a 17h)

La preinscripció escolar per a l’educació d’infantil i primària pel curs 2020-2021  ha estat entre el 13 i el 22 de maig. Podeu consultar les nostres places vacants aquí MAPA ESCOLAR DE CATALUNYA

Tots els tràmits es podran fer en línia, per evitar desplaçaments als centres.

Es recomana fer tots els tràmits en línia. Podreu trobar tota la informació ampliada clicant l’enllaç següent: Què estudiar a catalunya – Preinscripció.

-Al següent enllaç haureu d’introduïr les vostres dades i gravar-les: SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

Si teniu problemes per fer la preinscripció telemàtica, es podrà fer presencialment entre el 19 i el 22 de maig. En aquest cas, caldrà demanar cita prèvia a partir del dia 13. Per demanar cita prèvia cliqueu aquí: APLICATIU CITA PRÈVIA

-Si és presencial heu d’imprimir i emplenar el següent formulari: SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

CODI DE CENTRE A INSERIR A LA SOL·LICITUD 08026211 )i enviant la següent  documentació (escanejada o fotografiada) mitjançant un correu electrònic al centre a l’adreça següent: a8026211@xtec.cat

Original i còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Original i còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
Les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona aporta.
Original i fotocòpia de la Targeta Sanitària.
Carnet de família nombrosa o monoparental ( si escau).
Certificat de discapacitat ( si escau).
Certificat de beneficiaris de l’ajut de la renda garantida ( si escau).

Per ampliar la informació podeu llegir clicant a sobre l’enllaç següent:nota de premsa del Govern i consultar el document següent:

Arriben les primeres aportacions als vostres reptes!

Han començat a arribar les vostres respostes!!! Tots compartim els mateixos desitjos i consignes…sabem que tot anirà bé i per això els nens i nenes de l’escola Nadal ens fan arribar les seves fotos, missatges i dibuixos…

Recordeu que els podeu fer arribar a l’adreça de correu següent i les anirem afegint: escolanadalacasaambtu@escolanadal.cat

Endavant!!!

Hecho con Padlet

“El misteri de la porta màgica” El nostre conte compartit

Bon vespre a tothom!

El conte compartit és una tradició a l’escola Nadal. Aquest any hem volgut donar-li una volta més i convertir aquesta producció col·laborativa de tots els infants de l’escola en un llibre digital narrat per la veu dels alumnes.

Esperem que el gaudiu tant veient-lo i escoltant-lo com hem gaudit tots nosaltres fent-lo.

Recordeu que hem habilitat un bloc especial amb orientacions i activitats per a tots els alumnes en aquests dies de confinament, allà trobareu també el conte disponible ( Podeu fer clic en aquest enllaç: L’escola Nadal ens quedem a casa amb tu)

Book titled 'EL MISTERI DE LA PORTA MÀGICA'Read this book made on StoryJumper

Tallers de Cicle Inicial de la setmana Cultural.

Enguany els alumnes de cicle inicial hem celebrat les XXI Jornades Culturals a l’escola, aquest any tenen com a temàtica principalment la protecció del medi ambient i la concienciació sobre la importància de les petites accions individuals per a la sostebilitat del planeta.… Llegeix més»