Llistat de places assignades i llista d’espera i informació matrícula.

Benvolgudes famílies,

amb data de 07/07/2020 han sortit els llistats d’assignacions al centre i d’espera. Els podeu consultar a l’enllaç següent: LLISTA D’ASSIGNACIONS I D’ESPERA

Enguany la matriculació dels vostres fills i filles l’haureu de fer del 13 al 17 de Juliol. Podeu trobar tota la informació necessària clicant aquí: PROCÉS DE MATRICULACIÓ CURS 20-21

L’enllaç a l’aplicatiu per demanar cita prèvia és el següent:APLICATIU CITA PRÈVIA

Recordeu que per a qualsevol consulta restem a la vostra disposició al telèfon i correu de l’escola.

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE LES BEQUES DE MENJADOR DEL CONSELL COMARCAL

Benvolgudes famílies,

el termini de sol·licitud de les beques de menjador comença demà dia 4 de juny fins al proper dia 17. És molt important que reviseu la informació del document següent que ens han fet arribar des del Consell Comarcal del Baix Llobregat per a la tramitació de la beca : PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE LA TRAMITACIÓ DE LES BEQUES DE MENJADOR.

Us recordem que per a qualsevol dubte o aclariment ens podeu contactar via telefònica i per correu electrònic.

Arriben les primeres aportacions als vostres reptes!

Han començat a arribar les vostres respostes!!! Tots compartim els mateixos desitjos i consignes…sabem que tot anirà bé i per això els nens i nenes de l’escola Nadal ens fan arribar les seves fotos, missatges i dibuixos…

Recordeu que els podeu fer arribar a l’adreça de correu següent i les anirem afegint: escolanadalacasaambtu@escolanadal.cat

Endavant!!!

Hecho con Padlet

“El misteri de la porta màgica” El nostre conte compartit

Bon vespre a tothom!

El conte compartit és una tradició a l’escola Nadal. Aquest any hem volgut donar-li una volta més i convertir aquesta producció col·laborativa de tots els infants de l’escola en un llibre digital narrat per la veu dels alumnes.

Esperem que el gaudiu tant veient-lo i escoltant-lo com hem gaudit tots nosaltres fent-lo.

Recordeu que hem habilitat un bloc especial amb orientacions i activitats per a tots els alumnes en aquests dies de confinament, allà trobareu també el conte disponible ( Podeu fer clic en aquest enllaç: L’escola Nadal ens quedem a casa amb tu)

Book titled 'EL MISTERI DE LA PORTA MÀGICA'Read this book made on StoryJumper

Tallers de Cicle Inicial de la setmana Cultural.

Enguany els alumnes de cicle inicial hem celebrat les XXI Jornades Culturals a l’escola, aquest any tenen com a temàtica principalment la protecció del medi ambient i la concienciació sobre la importància de les petites accions individuals per a la sostebilitat del planeta.… Llegeix més»