Arriben les primeres aportacions als vostres reptes!

Han començat a arribar les vostres respostes!!! Tots compartim els mateixos desitjos i consignes…sabem que tot anirà bé i per això els nens i nenes de l’escola Nadal ens fan arribar les seves fotos, missatges i dibuixos…

Recordeu que els podeu fer arribar a l’adreça de correu següent i les anirem afegint: escolanadalacasaambtu@escolanadal.cat

Endavant!!!

Hecho con Padlet

“El misteri de la porta màgica” El nostre conte compartit

Bon vespre a tothom!

El conte compartit és una tradició a l’escola Nadal. Aquest any hem volgut donar-li una volta més i convertir aquesta producció col·laborativa de tots els infants de l’escola en un llibre digital narrat per la veu dels alumnes.

Esperem que el gaudiu tant veient-lo i escoltant-lo com hem gaudit tots nosaltres fent-lo.

Recordeu que hem habilitat un bloc especial amb orientacions i activitats per a tots els alumnes en aquests dies de confinament, allà trobareu també el conte disponible ( Podeu fer clic en aquest enllaç: L’escola Nadal ens quedem a casa amb tu)

Book titled 'EL MISTERI DE LA PORTA MÀGICA'Read this book made on StoryJumper

Tallers de Cicle Inicial de la setmana Cultural.

Enguany els alumnes de cicle inicial hem celebrat les XXI Jornades Culturals a l’escola, aquest any tenen com a temàtica principalment la protecció del medi ambient i la concienciació sobre la importància de les petites accions individuals per a la sostebilitat del planeta.… Llegeix més»

Projecte musical a CS

Els alumnes de 5è i 6è estem començant a donar forma a un projecte musical que ens durà a convertir-nos en crítics musicals del concert que anirem a veure al Palau de la Música Catalana el proper 19 de Febrer.
El nostre músic protagonista és també… Llegeix més»