Presentació Tasca Individual Curs 21-22

Des de l’equip impulsor del centre avancem en la coordinació i les metodologies compartides amb el claustre que hem exposat a la darrera sessió de la XT6.
Hem desenvolupat i compartit una activitat per a cada cicle, des dels volcans a l’educació infantil, les auques i la LVA a cicle mitjà, o la cèl·lula i les tipologies textuals a cicle superior, seguint la guia i les cinc accions per a l’aprenentatge. Principalment compartint els objectius amb l’alumne i visibilitzant les evidències dels aprenentatges de l’alumnat.
Podeu consultar els materials enllaçats a la presentació.
S’han facilitat espais i moments per a crear feedback sobretot en les carpetes d’aprenentatge i en els projectes temàtics.
El proper curs seguirem aquest camí de millora contínua i recollirem més evidències per a poder comparar i veure l’evolució.