PROJECTE DE 6È: L’ELECTRICITAT

Durant el segon i tercer trimestre vam realitzar el projecte de l’electricitat. En grups cooperatius vam treballar el marc teòric a partir d’un guió donat pels nostres tutors, i que després vam exposar als nostres companys amb el suport d’un power point confegit per nosaltres.

La segona part del projecte va ser la més divertida per nosaltres. El producte final era construir un circuit elèctric.

Primer vam dissenyar la nostra maqueta, veure quins materials necessitaríem i durant unes quantes setmanes la vam anar construint. Exposarem les maquetes al hall de l’escola durant aquest mes de juny (també hem elaborat uns cartells, enunciant l’exposició, que hem penjat per l’escola).

A finals de maig, vam realitzar la sortida a la CN Ascó on vam poder aprofundir més sobre el tema de l’energia.

A continuació us deixem un tastet de les nostres creacions! Esperem que us agradin.