Projecte “LO MEU POBLE”

Els alumnes de cicle mitjà hem començat a treballar el projecte d’aquest segon trimestre. Ens hem proposat els següents objectius:

• HISTÒRIA:
  • Investigar i seleccionar els fets més importants de la història del nostre poble per tal de conèixer més el passat de Móra d’Ebre .
  • Activitat: Contrastar i ampliar els coneixements adquirits amb la visió d’un expert. Investigarem la història del nostre Castell.
  • PERSONATGES:
  • Ressenyar i identificar els personatges il·lustres del nostre poble: alcaldes, pintors, escultors, historiadors… amb la finalitat de conèixer-los.
  • Activitat: Elaborar una biografia/mural i una línia del temps.
  • SERVEIS:
  • Enumerar un llistat de comerços i empreses de Móra d’Ebre per tal de conèixer més a fons l’activitat comercial i econòmica del nostre poble.
  • Activitat: Ser capaç d’elaborar un mapa i ubicar els llocs més significatius del poble (botigues, monuments,…)

Més endavant us anirem ensenyant el treball de recerca que estan fent els alumnes i una petita sortida que farem al casc antic!!! Estem molt motivats!!!!