FEM UN CAMPIONAT DE BITLLES A L’ESCOLA

Tal i com us vam dir, aquest trimestre estem treballant la unitat didàctica de les bitlles.

Encara que els primers dies el temps no ens va deixar jugar, ja que va ploure molt, vam aprofitar per veure les normes, consells de seguretat,….

Ara, amb l’ajuda dels mestres d’educació física (Núria i Joan) estem realitzant un campionat global per cicles de tota l’escola. Els mestres ens han dit que posaran les puntuacions en un document i, quan acabem de fer tres tirades, l’imprimiran i el podrem consultar. Estem molt motivats perquè tots intentem fer la màxima puntuació!!!