CAN FONT

El dilluns 22 de gener vam anar a CAN FONT, al centre de l’aigua, on vam aprendre moltes coses sobre el seguiment de l’aigua.

Quan vam arribar vam deixar les coses,  vam esmorzar i vam fer grups per fer les diferents activitats.

Vam fer aigua potable amb una ampolla plena de sorra i productes químics com lleixiu, pac i un tipus d’oli.

Ens van explicar el cicle de l’aigua i ho van poder veure ja que feiem servir una maqueta. Després  vam gravar un programa de radio que es deja “el Bon ús” i havíem de parlar sobre quines acciones fem bé o quines hauríem de millorar per fer un bon ús de l’aigua.

Les activitats van ser xulíssimes i ens van ensenyar moltes coses sobre l’aigua.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut