CARNESTOLTES

El divendres passat, 9 de febrer, vam celebrar “Carnestoltes”.

A les 11 va començar la rua. Sort que llavors ja no plovia i la vam poder fer!!

Els pares ens esperaven a fora per veure’ns i acompanyar-nos al llarg de la rua.  

Durant la rua vam estar tocant els instruments que havíem portat: pandereta, flautes, ukeleles,…ja que nosaltres anàvem  disfressats de joglars i trobadors i per això teníem instruments.

Quan vam arribar al pati, com que estava tot molt moll de la pluja, vam entrar a fer els balls a dins el gimnàs.

Primer van actuar els nens i nenes de 6è ballant amb els gegants i després cada classe va fer un ball representant el nom de la classe (un època: edat de pedra, edat mitjana, edat contemporània).

Finalment, quan es van acabar les representacions,  vam sortir  al pati  i vam ballar una estona amb música i de Carnaval.

Va ser un matí molt xulo!!! Ens ho vam passar súper!!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut