EL PROTAGONISTA

HOLA PARES I MARES!

Aquest trimestre hem començat a fer l’activitat del protagonista. És una manera de continuar amb el treball de l’expressió oral  a partir de les coses més properes a ells, com és la família, les mascotes, les joguines o activitats preferides… i així poder-nos conèixer tots una mica millor.

En aquest enllaç anirem penjant totes les fotografies relacionades amb aquesta activitat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut