CodeWeek URV

Del 5 al 20 d’octubre se celebra la CodeWeek que té com a principal objectiu apropar la programació i l’alfabetització digital d’una manera divertida per als alumnes. Dins la CodeWeek, la Universitat Rovira i Virgili ha organitzat el “Taller TAC “Setmana Europea del codi URV: actitud STEM!”  el qual van participar els alumnes de CS el passat dilluns 14 d’octubre.

Durant tot el matí, les dues estudiants del grau d’enginyeria mecànica de la URV, van mostrar als alumnes projectes que es poden fer amb el MakeyMakey . L’alumnat va poder experimentar amb material conductors i no conductors, l’electricitat i el circuit elèctric i la programació amb blocs d’Scratch.  Tots aquests continguts són els que es treballen dins del taller “Intel·ligència artificial” (de programació i robòtica).  Un cop acabat el taller, van donar a l’escola un kit de MakeyMakey per tal de que els alumnes puguin desenvolupar els seus projectes, feina que culminarem des del taller i altres espais.