3r i 4t:
Ens vam desplaçar a la plaça Major per dibuixar in-situ , alguns alumnes van triar l’ajuntament, altres l’església, el molÃ, el plà tan, les cases de la plaça… Cadascú amb el seu estil i molts d’ells inspirats en les obres d’Hundertwasser. Les obres es van acabar a l’aula de plà stica amb retolador.
5è:
Anà rem al parc esportiu per la gent gran que hi ha a tocar de la rotonda d’entrada al poble, des d’on hi ha una magnÃfica vista dels deu ponts, de la Nou de Gaià , de les parades d’oliveres, de l’estació… El treball pretenia, entre d’altres objectius, conèixer el concepte horitzó per identificar-lo i  saber-lo situar en una producció pròpia. Allà , hi vam fer un esborrany i a l’aula es va completar amb aquarel·les.
6è:
Els alumnes de sisè vam anar a la pista i cadascú va triar l’arquitectura que més els va captivar. Però, aquestes là mines no les tenim. Sà que vam completar un exercici sobre tècnica amb l’aquarel·la: aiguada, degradat, dispersió, transparència, velat… els va quedar una là mina molt estètica, però l’objectiu era conèixer els efectes que es poden obtenir amb cada tècnica.