Museu virtual MONTOLIU

3r i 4t:

Ens vam desplaçar a la plaça Major per dibuixar in-situ , alguns alumnes van triar l’ajuntament, altres l’església, el molí, el plàtan, les cases de la plaça… Cadascú amb el seu estil i molts d’ells inspirats en les obres d’Hundertwasser. Les obres es van acabar a l’aula de plàstica amb retolador.

5è:

Anàrem al parc esportiu per la gent gran que hi ha a tocar de la rotonda d’entrada al poble, des d’on hi ha una magnífica vista dels deu ponts, de la Nou de Gaià, de les parades d’oliveres, de l’estació… El treball pretenia, entre d’altres objectius, conèixer el concepte horitzó per identificar-lo i  saber-lo situar en una producció pròpia. Allà, hi vam fer un esborrany i a l’aula es va completar amb aquarel·les.

6è:

Els alumnes de sisè vam anar a la pista i cadascú va triar l’arquitectura que més els va captivar. Però, aquestes làmines no les tenim. Sí que vam completar un exercici sobre tècnica amb l’aquarel·la: aiguada, degradat, dispersió, transparència, velat… els va quedar una làmina molt estètica, però l’objectiu era conèixer els efectes que es poden obtenir amb cada tècnica.