MENJADORS ESCOLARS: AJUTS

CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS (CCT). AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR (AIM)

SOL·LICITUD D’AIM. 1a. Convocatòria

A. Model abreujat. Adreçat ÚNICAMENT a les famílies d’alumnes, excepte si es troben entre algun dels supòsits de l’apartat B, que:

• El curs passat van presentar sol·licitud.
  • Alumnes de 1 EI amb germans que ja van presentar sol·licitud a la convocatòria del curs passat.

B. Model ordinari. Adreçat a les famílies que, tot i que el curs passat haguessin presentat sol·licitud:

• Tenen alumnes amb custòdia compartida.
  • Tenen alumnes en acolliment.
  • Han canviat el nombre de membre de la unitat familiar respecte el curs passat. Exemple: un nou fill, hi ha hagut una separació, defunció, emancipació….
  • Se’ls hagués denegat l’ajut per manca de documentació.

O aquelles famílies que:

• No van presentar sol·licitud d’AIM el curs passat.
  • Altres situacions

LA PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS PER PART DE L’INTERESSAT ES POT FER DE LA SEGÜENT MANERA

• Al centre docent, quan les circumstàncies organitzatives ho permetin.
  • Presencial al CCT amb cita prèvia.
  • Amb instància genèrica al Consell (únicament model abreujat). Aquest tràmit requereix tenir IdCAT-mòbil.

COM DEMANAR CITA PRÈVIA AL CCT?

Es pot demanar cita prèvia, a partir del 17 de maig de 2021, per presentar sol·licitud d’ajut individual de menjador o portar documentació que hi falti.

Observacions: mascareta, la documentació  requerida ha d’estar ben emplenada amb les fotocòpies necessàries, bolígraf i s’atendrà una sola persona per visita.

TERMINI PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUD / DOCUMENTACIÓ / RECLAMACIÓ AL CCT:

• 1a Convocatòria:
    • Presentació sol·licitud: del 25 de maig a l’11 de juny de 2021
  • 2a Convocatòria:
    • Presentació sol·licitud: del 6 al 17 de setembre de 2021 (per alumnes nous al centre)