Cros de la Pau 2022 (recull de moments)

El passat divendres 1 d’abril va celebrar-se la tradicional cursa de la pau amb la participació de l’alumnat de la nostra escola, des de P3 fins a 6è.

Vam poder gaudir d’una cursa per a cada curs i a educació primària corrien els xiquets i les xiquetes en dos torns diferents ja que tots no cabien a la sortida.

Hem d’agrair, com sempre, la gran aportació de l’AMPA de la nostra escola que va facilitar les llaminadures, els detallets (joguines) i, sobretot, les medalles i els trofeus d’aquesta diada. Sense l’AMPA aquesta jornada no seria com és, ni acabaria amb tants somriures i moments de joc després de les curses.

Tot l’alumnat va mostrar un gran nivell durant les curses, resistint el vent i la temperatura que feia aquell dia. L’any vinent més i millor.

Especial esment i sorpresa final de la jornada amb el final de cursa de les noies de sisè. Aquestes havien pactat una arribada conjunta al final.