Concurs de lectura en veu alta (semifinal territorial)

El passat dijous 31 de març de 2022 i com ja és habitual de cada any, alumnes de la nostra escola van participar en el XVIII Concurs de Lectura en Veu Alta que es va celebrar a la Sala d’actes dels Serveis Territorials del Departament d’Educació de Tortosa.

Es tractava de la fase semifinal, i l’alumnat escollit per representar l’escola van ser:

En la categoria grumets vermells (alumnes de Cicle Mitjà) – Aritz Urquizu i en la categoria grumets verds (alumnes de Cicle Superior) – Aina Gonzalez. Ambdós van fer un gran paper i a més a més Aritz va guanyar la seva semifinal i passarà a la fase territorial que tindrà lloc a finals d’abril o principis de maig al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa.

Si voleu veure com ho van fer us adjuntem el següent enllaç:  Certamen Lectura en Veu Alta – 31/03/2022

Un cop més ens han demostrat la importància de la lectura!!!

Els companys i companyes de l’alumnat representant van romandre durant l’hora del pati a les aules per poder veure l’esdeveniment en directe, tot demostrant que l’acte era motiu d’orgull de classe i també de tota l’escola.