El projecte de cicle superior i la productora Films Nòmades

Avui ens ha visitat un equip de la productora Films Nòmades i ha enregistrat en el procés de desenvolupament del projecte multidisciplinar de cicle superior “Viatges i la seua petjada ecològica”. Entre avui i demà l’alumnat de 5è i 6è acaben de polir els detalls de les seues creacions, per via digital, presentacions i en format cartolina i lapbooks.

Aquesta productora és l’encarregada del festival Terres, festival de turisme i viatges de les Terres de l’Ebre. Li va agradar el nostre projecte per realitzar una exposició durant la celebració del festival. Som els representants de la comarca del Montsià i compartim aquest esdeveniment amb escoles de Flix, Gandesa i la Raval de Cristo (Roquetes).

Han presentat el festival, ens han fet vídeos i fotos de diferents moments de la jornada, han entrevistat alguns mestres i alumnes i hem acabat la jornada amb una llençada massiva d’avionets de paper al pati. Podrem veure el resultat al setembre d’aquest any.