Concurs de dibuix d’higiene de mans

El passat 6 de maig, amb motiu del Dia Mundial de la Higiene de Mans, es van lliurar els premis del concurs de dibuix d’higiene de mans que es realitza anualment a les Terres de l’Ebre.

La nostra escola va tenir representació en aquest acte ja que van sortir guanyadors dos dibuixos realitzats pel nostre alumnat de primer.

Les guanyadores, que van pujar a recollir el premi, van ser: Júlia Martí Arasa i Salsabil Haddar.

Des d’aquí els hi donem l’enhorabona a tots els participants i en especial a les dos guanyadores. Us deixem amb les imatges de l’acte d’entrega de premis i els dos dibuixos guanyadors de la nostra escola.

També adjuntem l’enllaç a la notícia que va sortir publicada al web del canal Terres de l’Ebre: 1.460 alumnes de primer curs d’Educació Primària de les quatre comarques de les de l’Ebre participen en el concurs de dibuix d’higiene de mans