Creem codis QR

L’alumnat de 1r, 2n i 3r, durant els tallers internivells de l’escola, hem creat diferents vídeos sobre les instruccions dels jocs que tenim a les aules i al pati. Posteriorment, hem agafat l’enllaç d’aquests vídeos i hem creat els codis QR. Els hem imprès i els hem apegat a les caixes, taulers, bosses o bé prop dels jocs. Ens ho hem passat molt bé i ho hem fet tant en català com en castellà. Aquí us deixem amb el recull de tots els vídeos, esperem que us agradin i us serveixin per si voleu provar de jugar.

* Si voleu provar de crear-ne, és molt senzill, us deixem aquí l’enllaç amb un codi QR que si el “captureu” amb la vostra càmera de l’iPhone o amb l’aplicació de codis QR d’android, us portarà directament a la pàgina gratuïta generadora de codis QR: