ERASMUS al MIL·LENARI

Programa de la UE per a l'educació, la formació, la joventut i l'esport

L’escola Mil·lenari forma part d’un equip d’escoles europees en el marc d’un projecte Erasmus de temàtica mediambiental i d’intercanvi cultural i enguany en som l’escola amfitriona.
Del 19 al 26 d’octubre de 2022 rebem la visita d’escoles de: Grècia, Itàlia, Letònia, Romania i Turquia. Alumnes i mestres de dites escoles s’incorporen a la nostra escola i participen en activitats de caire pedagògic i cultural.
Els nostres alumnes de sisè viuen l’experiència enriquidora d’allotjar els alumnes europeus a casa. Des de l’inici de curs, els nostres  alumnes han estat contactant via mail i videoconferència amb els estudiants europeus.
Nervis, il·lusió, curiositat, aprenentatge, intercanvi de coneixements, intercanvi cultural … però sobretot adonar-nos que som ciutadans europeus  amb els mateixos somnis de futur.
L’escola Mil·lenari, alumnes, pares i mestres;  junts i fent vincles amb Europa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *