Preinscripció i Matrícula

Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres (10 com a màxim i per ordre de preferència). La presentació de més d’una sol·licitud comporta la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre.

El formulari de sol·licitud i la documentació s’ha de presentar en el centre demanat en primer lloc.

En emplenar el formulari trobareu un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna. Tots els alumnes matriculats el curs 2015-2016 en un centre educatiu de qualsevol titularitat disposen d’aquest identificador; els nens que es preinscriuen a P3 o que són nous en el sistema educatiu de Catalunya encara no en tenen. Tot i que per a aquest curs no és un dada obligatòria, si el desconeixeu es recomana demanar-lo al centre.

El camp de l’adreça de correu electrònic s’aconsella omplir-lo per poder rebre el missatge amb el codi de la sol·licitud de preinscripció. Aquest codi (i el número del DNI, NIE o passaport del primer tutor o tutora) són necessaris per consultar per Internet els resultats de la preinscripció (puntuació provisional, puntuació un cop resoltes les reclamacions i plaça assignada).

Si no s’ha indicat cap adreça de correu electrònic o no es rep el missatge amb el codi de la sol·licitud, la persona que consta com a primer tutor o tutora a la sol·licitud pot demanar-lo al centre demanat en primer lloc.

Per emplenar la sol·licitud es pot fer servir el formulari en PDF o el formulari en suport informàtic.

Més informació aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *