Final del Fem Matemàtiques

6e fem mates final

Avui, s’ha celebrat a l’INS Vicens Vives de Girona, la final catalana del Fem Matemàtiques. Hem participat en les proves individuals amb els alumnes Bruno Fernández i Joana Masferrer de 6è, classificats al mes de març. Aquest cop, cap dels nostres dos alumnes ha estat guanyador a la final, però ja són guanyadors per haver-se classificat entre els 18 primers alumnes de 6è d’un total aproximat de 3500 alumnes d’arreu de Catalunya. I pel que fa a la prova d’equips, la Joana Masferrer va ser la guanyadora juntament amb altres alumnes de 1r i 2n d’ESO que formaven el seu equip. Enhorabona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *