Amb el projecte “BookTubers” animem a l’alumnat de cinquè de primària a crear un vídeo recomanant un llibre que hagin llegit i que els hi hagi agradat especialment. Amb aquesta activitat pretenem fomentar l’hàbit lector dels nois i les noies, així com fer-los protagonistes d’una situació comunicativa tant a l’ordre del dia com són els vídeos de YouTube. Pretenem també que posin en funcionament totes les habilitats que es requereixen per a comunicar quelcom al públic de forma clara però també atractiva i adequades a la situació comunicativa plantejada.
El repte per l’alumnat és gravar un vídeo a l’estil d’un booktuber per participar al Concurs de Booktubers que es celebrarà al Mar i Cel durant aquest curs. Els tres vídeos finalistes es publicaran a Xarxes socials i el millor rebrà un lot de llibres de premi.
A continuació podreu visualitzar els vídeos realitzats pels nostres BookTubers. Anirem penjant tots els vídeos durant el curs.
Esperem que aconsegueixin encomanar-vos les ganes de llegir, moltes

