AJUTS MENJADOR I TRANSPORT

Us volem informar que el Consell Comarcal del Garraf va aprovar inicialment per
Junta de Govern, de 24 de març de 2021, les Bases per a l’atorgament d’ajuts individuals de menjador i de desplaçament escolar adreçats a l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i de segon cicle d’educació infantil escolaritzats en centres educatius sufragats amb fons públics de la comarca del Garraf per al curs escolar 2021-2022.

La informació tant de les bases com de la convocatòria la podeu trobar al web del Consell Comarcal del Garraf https://www.ccgarraf.cat/pl132/cataleg-de-serveis/id16/ajuts-menjador-transport-escolar.htmTot seguit us fem un breu resum dels punts més importants a destacar:TERMINI: Del 3 al 28 de maig de 2021.

TRAMITACIÓ:

• Telemàtic: cal que el pare, la mare o el tutor o tutora legal que faci el tràmit tingui una eina d’identificació digital, com pot ser la T-CAT, el DNI electrònic, el sistema Cl@ve o l’IdCAT Mòbil
  • Presencial: Si no es pot obtenir una identificació digital, s’ha d’utilitzar la sol·licitud en suport informàtic i contactar amb el Consell Comarcal del Garraf Telèfons: 938100400 (extensió 2), 938100411, 938100402
  • El termini per presentar-la serà del 10 al 28 de maig.

PROCEDIMENT DEL TRÀMIT:

Es faran dos tràmits:

• Ordinari-per a totes les famílies que sol·licitin l’ajut per primer cop i/o han d’adjuntar documentació per canvi de situació familiar o documentació actualitzada.

DOCUMENTACIÓ:

En el cas de les famílies que han demanat l’ajut al curs 2020-2021 no han sofert canvis a la unitat familiar i la documentació que disposa el Consell Comarcal està en vigor, no caldrà aportar cap documentació.

En el cas que les famílies hagin d’aportar documentació si és electrònicament ha de ser en PDF i en el cas que sigui presencialment ha de ser original:

·         DNI/NIF/PASSAPORT- de tots els membres de la unitat familiar. En el cas que un infant no en tingui cal aportar el llibre de família

·         Sentència de separació- si procedeix

Restem a la vostra disposició davant qualsevol dubte.

III JORNADA DONACIÓ DE SANG 2021

El proper 22 d’abril, es celebrarà la III Jornada de donació de sang amb la col·laboració de l’Escola J. A. Charlie Rivel, l’Escola Mar i Cel i el Banc de sang i teixits de Ctalunya.

Podreu venir a la nostra escola de 15,30 a 19,30h.

Recordeu que es mantindran les mesures de seguretat Covid pertinents, de manera que caldrà fer cita prèvia en el següent enllaç:

Ja sabeu que donant, salveu vides. Us hi esperem un any més!

PREINSCRIPCIONS CURS 2021-2022

El Departament d'Educació ajorna la preinscripció escolar > Servei d' Educació

Enguany el període per les preinscripcions a Primària establert pel Departament d’Educació per al curs 2021-2022, és el següent:

-Segon cicle d’Educació Infantil i Educació Primària del 15 al 24 de març de 2021.

Uns dies abans, us informarem de la documentació que caldrà facilitar i com fer-la arribar.

El procediment es durà a terme de forma telemàtica, garantint el suport que les famílies necessitin o bé que no disposin de mitjans.

Si teniu algun dubte al respecte, podeu posar-vos en contacte a través del correu de l’escola o bé per telèfon.

Correu: a8064751@xtec.cat

Quant a les jornades de portes obertes, més endavant ampliarem la informació.

Bon Nadal

Aquest 2020 no ha estat un any gens fàcil. Ens ha posat a prova…  ens ha fet ballar amb la incertesa, no ens ha deixat gaudir dels nostres, ens ha privat de mostres d’amor, ens ha fet veure que  el millor no sempre és el que ens agrada, ens ha convidat a pensar més en els altres, ens ha convertit en experts sense ser-ho, ens ha donat oportunitats, ens ha permès aprendre i molt, i  també ens ha ofert la possibilitat de saber valorar les petites coses de la vida.
Us desitgem un  2021 ple de propòsits i d’il·lusions, no deixeu de somiar, tot passarà.
Comunitat Educativa Mar i Cel

Recomanacions lectures Nadal

La Lectura, Cama, Linterna, Libro, Leer
Com cada curs, des del Grup de Treball de Literatura Infantil del Garraf, ens fan arribar la guia de lectura corresponent al Nadal 2020 amb algunes recomanacions bibliogràfiques destinades a l’alumnat d’Educació Infantil i Primària.

Així mateix, us fem arribar un document, també en format PDF, amb les fitxes descriptives dels llibres seleccionats de la guia.
Cliqueu els següents enllaços:

Guia nadal 20-21

Full fitxes Nadal2020