FEM PROJECTES EN ANGLÈS

Durant aquest curs 2018-19, les mestres d’anglès de Primària estem fent el segon any de formació GEP (Programa Generació  Plurilingüe). Aquest projecte de 3 anys es va començar l’any passat.

La seva finalitat és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica. Les accions del programa GEP s’orienten, d’una banda, a incrementar el temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars i, d’una altra, a acompanyar els centres educatius en el procés de desplegament i consolidació d’un projecte lingüístic plurilingüe propi.

Les tardes dels dilluns, dimecres i dijous les dediquem a treballar per projectes. Cada nivell té assignat un dia on ens reagrupem i fem projectes diferents de forma cooperativa.

A Educació Infantil estem treballant l’eix transversal (l’univers) en anglès.

Podeu veure als blocs de cada cicle les nostres experiències dins del programa GEP.

Educació infantil

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior