L’alcalde d’Olesa ha vingut a l’escola, ha escoltat les peticions de les classes de 5è i ha aclarit els seus dubtes. Entre d’altres temes han parlat sobre l’adaptació de voreres, el servei d’escombraries, patis oberts, aparcaments i propostes per incrementar l’ús del carril bici.


