LLIURAMENT DE CARMANYOLES AL NOSTRE CENTRE

El passat dijous 10 de Febrer van venir a la nostra escola l’alcalde de Roquetes, Ivan Garcia, la regidora de Joventut, Cinta Garcia i la tècnica de Joventut, Tere Marches. Van fer el lliurament de carmanyoles a les nostres ecodelegades i ecodelegats  perquè les repartissin a tot l’alumnat del nostre centre. Seguirem treballant en l’objectiu de reduir els residus que generem cada dia amb els embolcalls dels nostres esmorzars. I recordeu allò que sempre diem: El millor residu és aquell que no es genera!!!!

Podreu veure les fotos del lliurament si cliqueu a sota:

MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *