L’HORT A FINALS DE L’HIVERN

L’hort escolar és una activitat on l’alumnat gaudeix i aprèn amb el contacte amb la terra, i ara que ja portem un temps cuidant-lo ja es saben organitzar la feina: netejar, arrencar males herbes, regar, plantar, oxigenar la terra,…  Baixem un cop per setmana amb mitja classe, mentre la resta està a Informàtica.

Ens hem trobat amb el problema que als moixons els han agradat molt els espinacs i els pèsols, i no n’han deixat ni un!!! Així que fa dues  setmanes vam  replantar: cols, pastanagues i bledes.

El mes de febrer el mestre Jaume ens va portar uns esqueixos de parra i n’hem plantat tres a prop de la tanca, a veure si hi ha sort i fem raïm.

Podeu veure les fotos clicant aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *