LA NOSTRA CAMPANYA APILO

Al primer trimestre el nostre col·legi s’ha inscrit  a la 6ª edició del Concurs de Recollida de Piles a l’escola (Missió Apilo XII).

En una de les reunions del Comitè d’Alumnes es va decidir participar també en l’apartat de la millor campanya de comunicació i es va atorgar la responsabilitat de preparar-la al Grup de Treball.

En les sessions del mesos de gener i febrer, i algunes més d’extres, es van consensuar i portar a terme totes les seves propostes.

Primer van elaborar diferents cartells informatius per a les cartelleres verdes del centre.

Aquests cartells es van col·locar també al nostre espai de recollida de piles.

A continuació van escriure una cançó per promocionar la recollida de piles a l’espai Apilo de l’escola. Es va comptar amb l’ajuda de la mestra de música Lourdes i el mestre de música en pràctiques Rafa. La lletra de la cançó és fruit de l’esforç i treball conjunt de tots els membres del grup i la música és “The lazy Song” de Bruno Mars. Es van dedicar diverses sessions a assajar la cançó i posteriorment es va fer la gravació.

Cliqueu a sobre de la imatge anterior i podreu escoltar la cançó. Us animem a cantar-la amb nosaltres.

Finalment, només quedava l’última part: fer difusió de la cançó per l’escola. El dimarts 10 de març, els integrants del grup de treball van presentar la cançó  als diferents cicles al gimnàs de l’escola.

Podeu veure les fotos de tot el que han fet clicant aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *