ACCIÓ D’ENTORN: FEM RUTA

L’acció d’entorn d’enguany ha estat centrada en donar a conèixer a l’alumnat de 6è un camí-sendera proper a l’escola amb un recorregut d’una hora de durada aproximadament.

La comparació d’aquesta ruta amb la de la bicicletada els ha fet adonar de la manca d’elements de senyalització, necessaris per completar-la sense perdre’s.

A continuació podreu veure la sortida i el treball de reflexió posterior que han fet a l’aula. Han elaborat un llistat de propostes de possibles actuacions a realitzar en els propers cursos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *