Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda a l’espai web del nostre centre.

Esperem que pugueu trobar totes les informacions necessàries relacionades amb el funcionament de la nostra escola i amb les activitats que realitzen els vostres fills i filles.

Desitgem que gaudiu d’aquesta visita virtual de l’escola Malagrida!

TIC-TAC TIC-TAC

Us esperem amb moltes ganes de veure-us a tots i a totes el proper dimecres 12 de setembre!!

Bon inici de curs 2018-19!!

SORTIDA DE CONVIVÈNCIA 5è i 6è

El divendres 21 de setembre els alumnes de cicle superior vam fer la sortida de convivència a Sant Martí del Corb a les Preses.
Sant Martí és una menuda església d’una sola nau i absis semicircular. L’accés es realitza a través d’una escalinata i d’una porxada… Llegeix més»

BENVINGUTS AL NOU CURS !!

Dilluns dia 17 de setembre, al matí, la fada Grida va donar la benvinguda a tots els alumnes i mestres de l’escola Malagrida. Els follets Brisa, Esquitx, Bruc i Flama van acompanyar-la en el ball d’inauguració del curs 2018-19.
Tota la comunitat educativa, reunida al pati, … Llegeix més»

COMPTES DE TWITTER I INSTAGRAM

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem que a partir d’ara podreu visualitzar les fotos i vídeos de les activitats que fan els vostres fills/es a les xarxes socials.
INSTAGRAM: escolamalagrida

XERRADA SOBRE EL MEDI AMBIENT

Els alumnes de 6è estem duent a terme el projecte “MEDI AMBIENT” i estudiem les diverses problemàtiques que es presenten.
Avui hem tingut la oportunitat de conèixer el CRAM (Fundació per la conservació i recuperació d’animals marins).
Gràcies Laia i gràcies a la fundació per aquesta oportunitat.
Ens… Llegeix més»

TREBALLEM AMB TAULETES

Les noves tecnologies són cada vegada més presents a l’escola. Enguany tenim tauletes que les utilitzem en diverses àrees, per treballar individual, en parelles, en grups cooperatius… però sobretot ens van molt i molt bé per treballar els projectes!

Llegeix més»

STA. CECÍLIA 2017

Aquest matí, a l’escola Malagrida hem celebrat la festivitat de Sta. Cecília, la patrona de la música, que ja des de fa 4 cursos ens acompanya en el desenvolupament del projecte “Som Música”.
Avui s’ha inaugurat la “Coral Kids”, formada per nens i nenes de 1r,… Llegeix més»

LA NOSTRA FADA…

Com cada any, a principi de curs, presentem la Fada Grida a tots els nens i nenes de l’escola, sobretot als alumnes de P3 que han arribat.

CARNESTOLTES A L’ESCOLA

Per celebrar la festa de carnestoltes a l’escola, vam sortir tots els nens i nenes de cada cicle i vam fer una desfilada de carnestoltes al pati de l’escola, mostrant cada element treballat a cada curs.  També els alumnes de cicle superior ens van tocar… Llegeix més»

DIA DE LA PAU

El dia 30 de Gener, varem celebrar el dia de la pau a l’escola. Tots els nens i nenes van sortir al pati de l’escola amb les ulleres de la pau i  van llegir missatges per desitjar la pau al món. Així com també una… Llegeix més»

FESTA DE NADAL 2016

Després de dies de mal temps, finalment vàrem poder celebrar la Festa de Nadal 2016 el dia 20 de desembre a la tarda.Com cada any les famílies, els nens i les nenes, van poder gaudir de la festa, amb actuacions des de P3 fins a… Llegeix més»

ESCOLA NOVA 21

Ahir, dimarts dia 27, vam tenir la magnífica notícia que la nostra escola ha estat escollida entre els centres que entraran a formar part del moviment “Escola Nova 21”.
456 centres d’arreu de Catalunya, de més dels 1100 que s’hi havien presentat, encetarem una nova etapa de treball… Llegeix més»

COMENCEM EL CURS 2016/17

El curs escolar 2016/17 comença amb noves il·lusions i amb forces renovades, després de les vacances, que hem aprofitat per recuperar l’impuls i omplir-nos d’energia.
Donem la benvinguda a tothom i en especial als infants i famílies que s’incorporen de nou a l’escola, així com a… Llegeix més»