CITA PRÈVIA

Benvolguts/des,

Us informem que a partir d’aquest curs, per tal de poder prevenir mesures de seguretat en referència al COVID-19 i d’organització de visites, entrevistes, o gestió de situacions de centre, caldrà que demaneu “cita prèvia” a través dels telèfons d’escola o la bústia oficial del centre.

Si no heu realitzat el tràmit de petició de cita, no us podrem atendre.

Disculpeu les molèsties ocasionades!

PREINSCRIPCIÓ 21-22

Us deixem l’enllaç a l’apartat de la nostra pàgina web que fa referència al procés de preinscripció escolar pel curs 21-22.

Document d’OFERTA INICIAL DE PLACES, P3 curs 21-22.

PLA D’ACTUACIÓ, MESURES COVID

Us deixem el PLA D’ACTUACIÓ DE L’ESCOLA MALAGRIDA, 2020-21 10 SETEMBRE per aquest nou curs escolar.

Us recomanem que us el llegiu amb atenció per conèixer quines seran les normes de funcionament que haurem de seguir de manera molt estricte.

També us volem fer saber, que al llarg del curs ens haurem d’anar adaptant a les indicacions que ens facin des del Departament de Salut i des del Departament d’Educació, en coordinació amb el Procicat.

Alhora us enllacem als vídeos indicatius per on es fan les entrades i sortides per cadascun dels grups d’educació infantil i educació primària.

ENTRADES I SORTIDES DE L’ESCOLA