Tarda literària en família!

Hola famílies!!!

El passat divendres 6 de maig, vam poder compartir amb algunes famílies de l’escola una tarda literària preciosa. Els infants, des del més petit fins al més gran, van participar en el projecte d’escola: creem un conte amb Kamishibai. Per tal de saber com fer-ho, fa uns dies va venir la Marina Cabanis a explicar-nos el conte de Xisca, que tremoles?

Les setmanes posteriors, cada comunitat va posar fil a l’agulla a la seva història. Preparem les il·lustracions entre totes i, tot fent una pluja d’idees, plantegem com serà la nostra història.  Preparem, per interpretar davant la comunitat educativa…

• Comunitat de Petits: De quin color és un petó? – conte de Rocio Bonilla.
  • Comunitat dels Mitjans: L’aventura màgica, creada pels propis infants.
  • Comunitat dels Grans: La història reversible, també inventada per ells i elles mateixes.

Però espereu… que això no és tot! Les famílies que volien participar-hi també ho podien fer! La Cristina ens explica el conte de Mare, deixant-nos els pèls de punta i generant un ambient de respecte i estima brutal!

Per acabar la jornada vam celebrar els aniversaris d’abril. La Raquel, la Marina i la Laura porten berenar per compartir totes plegades. Amb bon berenar, música i ganes de cantar i ballar vam acomiadar la setmana i les famílies van poder compartir moments a l’escola. En teníem moltes ganes de poder gaudir de les celebracions plegades!

Clicant a la fotografia podreu veure un petit resum de la jornada. També les gravacions de les actuacions amb Kamishibai, per totes aquelles que no vau poder assistir a la jornada.

Una abraçada immensa!