Xisca, que tremoles?

Estimades famílies,

El dimecres, 6 d’abril del 2022, vam rebre una visita molt especial a l’escola. Ens vam retrobar amb la Marina que va estar fent pràctiques a la comunitat de Petits durant el primer trimestre.

La Marina ens va venir a explicar el conte Xisca, que tremoles? amb la tècnica del kamishibai, és una manera d’explicar contes molt típica del Japó, Kamishibai en japonès significa conte de paper. Ella mateixa és l’escriptora del conte!

Ens va encantar moltísssim!! Moltes gràcies Marina per a venir i fer-nos gaudir de valent!! 😍😍

Ah, i la Marina abans de marxar de l’escola ens va llençar un repte. Cada comunitat de l’escola ha de crear un conte amb la tècnica Kamishibai, i després explicar-nos-ho en comunitat d’escola. Ens encanta la proposta, l’agafem amb moltes ganes…. més endavant ja us ensenyarem com han quedat els nostres Kamishibais!!!

Clicant a la següent imatge podreu veure que bé que ens ho hem passat!