Acomiadem el curs plegades!

L’última setmana de curs, aprofitem per gaudir al màxim tota la comunitat educativa!

El dilluns acabem l’activitat de natació que fem conjuntament amb l’Escola de Tírvia i Alins. Han sigut uns dies molt bonics en els que hem pogut compartir, aprendre i riure plegades. A través de l’esport, treballem hàbits i rutines que ens fan créixer.

El dimarts rebem una sorpresa ben gran: la ZER ha guanyat un concurs i ens regalen inflables, cars i jocs gegants de fusta! En aquest enllaç en podreu veure l’article de com de divertida va ser la jornada!

El dimecres, encara ens queden forces per anar al Parc d’Aventura de Rialp! A més, tenim la sort de tenir-lo tot per nosaltres, repetint molts cops la tirolina, que tant ens agrada. Circuits, ruixades amb la mànega, equilibris, somriures amb petits i grans fan que tinguem un dia rodó! Un bon regal de final de curs!

El dijous, ja amb les classes recollides i tot ben apunt per l’estiu, rebem amb els braços ben oberts a la Cristina, que ens prepara un taller de meditació. Ens reunim a la classe dels petits i amb activitats dinàmiques, de compartir i també de mirar cap endins, valorem allò que ens ha fet sentir bé durant aquest curs i també allò que haguéssim fet diferent. Amb objectes que ens representen, identifiquem les emocions i en quines parts del cos les vivim. Una activitat fantàstica per fer un bon tancament de curs!

Això no és tot…ho volem celebrar amb les famílies!!!  L’AFA organitza un taller de danses tradicionals on la Sheila ens ensenya danses, amb moviments bàsics i altres de més complicats! A més, preparem un recull de fotos de vivències a cada comunitat i també com escola. Quin munt de coses hem fet plegades! La Sara ens regala un discurs de tancament, on l’escola simula la força d’un riu. A Llavorsí s’uneixen dos rius, amb força, que simbolitza la importància d’anar de la mà, família i escola, a la recerca d’un objectiu comú. I per acabar…sopem plegades al pati i fem un bingo ben divertit!

Si voleu veure el vídeo de final de curs, amb un recull de fotografies ben precioses, cliqueu a la imatge:

I si voleu veure el vídeo dedicat als infants de sisè, cliqueu la imatge:

I les fotografies més boniques, on tots i totes hi tenim un lloc!!!

Clicant a la imatge següent, podreu veure un resum de tot plegat!!!!

Una abraçada ben gran, de cor. Passeu molt bon estiu i carregueu piles….que ens retrobem al setembre!