| EDUCACIÓ INFANTIL | EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
| I3, I4 i I5 90 € quota de material 75 € Socis de l’AFA I1 118 euros/mes I2 No es paga el preu mensual | 90 € quota de material 30 € Si es cedeixen els dos vals escolars (fins el 18 de setembre) SOCIS DE L’AFA (-15 €): 75 € quota de material 15 € si es cedeixen els dos vals escolars |
MATERIAL DEL PRIMER DIA
– Carpeta senzilla (cicle inicial)
– Carpeta classificadora (cicle mitjà i superior)
– Sandàlies o sabatilles per caminar per la classe
– Bata per fer plàstica*
– Bata pel menjador* (educació infantil)
*Totes les bates han de portar beta i el nom de l’alumne.
Tots els alumnes hauran de dur sempre dins la motxilla:
– Una cantimplora o ampolla d’aigua
– Agenda
– Carpeta
Us demanem que els ajudeu a tenir cura del material i a organitzar-se bé per portar-lo diàriament a l’escola.
Els alumnes NO han de portar material escolar de casa.
PSICOMOTRICITAT (Ed. Infantil) I EDUCACIÓ FÍSICA (Ed. Primària)
És imprescindible que tots els alumnes de l’escola portin calçat esportiu i roba còmoda els dies que tenen classe d’Educació Física o Psicomotricitat.
A més a més, cal que els alumnes d’infantil portin un calçat que es puguin posar i treure ells sols (per exemple, calçat amb velcro).
A primària, es demana que els alumnes portin una samarreta de recanvi i una tovallola. En acabar la classe aniran al lavabo per canviar-se, iniciant així els hàbits d’higiene personal necessaris sempre que es fa activitat física.
Si per qualsevol motiu, els alumnes no poden fer l’activitat, és totalment necessari que les famílies ho comuniquin (ja sigui per escrit amb una nota, personalment o per telèfon) al tutor/a o a l’especialista d’Educació Física. També cal que comuniquin quan els alumnes podran tornar a fer l’activitat amb normalitat.
ALTRES INFORMACIONS MATERIAL
Els nens i nenes no poden portar aparells electrònics (mòbils, tablets, smartwatch…) ni a l’escola ni al menjador. S’ha decidit que en cas que es trobi algun d’aquests aparells, es requisarà i es trucarà a la família. En cas que l’alumne necessiti utilitzar-lo en sortir de l’escola (per a comunicar-se amb la família, per exemple) es parlarà amb el tutor, que li guardarà i li tornarà en acabar el dia.
Els nens i nenes no poden portar joguines de casa, a no ser que les mestres ho hagin demanat específicament. Hi ha molt material escolar per jugar tots plegats, i així evitar possibles conflictes innecessaris.


