DIBUIXOS SOLIDARIS

Durant tots aquests dies, hi ha persones que estan treballant de valent, arriscant les seves vides per tots nosaltres. Per aquest motiu els nens i nenes de l’escola Lillet a Güell volen aportar el seu granet de sorra fent arribar a tots aquests herois i heroïnes el seu suport en forma de dibuixos.

Tots aquests dibuixos, els hem fet arribar a l’Hospital Sant Bernabé de Berga i a la residència d’avis de La Pobla de Lillet.

Esperem que els ajudi a aixecar els ànims i a recordar que no estan sols! Que tots junts ho aconseguirem! Moooolts ànims i mooooltíssimes gràcies per la vostra valentia i dedicació!

Si voleu veure tots els dibuixos que han fet els nens i nenes de l’escola, feu “click” sobre aquesta imatge!