Ja tenim mascota Verda!!

Com ja sabeu, l’escola forma part del programa d’Escola Verdes i des de la Comissió Verda vam decidir obrir un concurs per crear escollir una mascota.

Tots els nens i nenes que van voler van dissenyar i fer una proposta de mascota i entre les classes van escollir la que més els hi agradava.

Posteriorment, amb les guanyadores de cada classe, l’alumnat va escollir-ne dues de finalistes que juntament amb les dues escollides per la Comissió Verda van formar les quatre propostes definitives.

Amb aquestes quatre propostes es va obrir una votació per a totes les famílies i el professorat i la guanyadora, amb un 55,4% dels vots ha sigut aquesta: Felicitats a la dissenyadora Nayara Giménez !!