Eleccions al Consell Escolar

Us comuniquem que comença el procés electoral per renovar la meitat de membres representants del Consell Escolar.

S’han de renovar 3 membres del professorat, 1 membre del personal d’administració i serveis i 2 membres del sector de pares i mares.

SECTOR PARES I MARES

Qui ha presentat candidatura?

1. Alarcós Porras, Laura
  2. Alonso Moreno, Mª del Mar
  3. Blázquez López, Elena
  4. Fernández Guardado, Olga
  5. Llàcer Garcia, Estefania
  6. Navalón Fernández Fulgencio
  7. Torrecilla Martín, Jesús

Mesa electoral: Constituïda per el director i dos pares o mares del centre, triats per sorteig, el dia 9 de novembre.

Votacions i recompte: El dia 28 de novembre  a les entrades i sortides dels infants (9:00, 12:30, 15:00 i 16:30). Una vegada finalitzada es passarà al recompte per part dels membres de la mesa.