Concert de Nadal 2021

Com cada any per aquestes dates, totes les i els alumnes de l’escola ens ofereixen un emotiu i fantàstic concert de nadales que preparen amb molta il·lusió setmanes abans de Nadal.

Malgrat que a última hora no s’hagi pogut realitzar la cantada en directe per a totes les famílies, ens plau convidar-vos al concert gravat, sabem no serà igual que anys anteriors, però que esperem serveixi per gaudir d’una manera especial d’aquest inici de vacances tan assenyalades.

Així doncs, us deixem l’enllaç dels vídeos per comunitats: Aquí teniu els vídeos:

Comunitat de Petits.

Comunitat de Mitjans.

Comunitat de Grans.

Esperem que us agradi.

Us desitgem un BON NADAL i un FELIÇ ANY NOU 2022 !!!