Castanyada 2023

Recentment varem celebrar a l’escola, la tradicional Castanyada, una festa que ens encanta.

Tota l’escola vam començar el dia fent excursions als camps i espais naturals propers a l’escola. Allà el nostre alumnat va poder estar en contacte amb la natura, jugar i conviure.

Per la tarda, no podien faltar les típiques castanyes torrades, que tant ens agraden. Ens vam reunir tots al pati, per a degustar-les, tot escoltant músiques tradicionals de la tardor i de la castanyada.
No van faltar a la festa els nostres castanyers particulars: l’Ortensia i l’Eusebio, que van repartir somriures entre el nostre jovent i van amenitzar la festa.

Esperem que tots passéssiu un bon dia!