Projecte Formigues Cooperatives

Hola a tots i totes,

Aquest curs a l’escola ens hem enrolat en un nou projecte, anomenant Formigues Cooperatives. Aquest projecte està basat en el treball de l’alumnat de forma cooperativa, i d’aquesta manera intentar superar un munt de reptes que se’ls hi aniran plantejant, i sempre amb la paticpació de tots els membres del grup.

Creiem que serà un treball molt beneficiós pel nostre alumnat i que ho faran genial!
Aquí teniu les primeres sessions on s’estan familiaritzant amb aquest projecte, i durant el curs anirem actualitzant i explicant tot el que anem fent.