Taller del paisatge de la Conca de Barberà

L’alumnat de 4t ha realitzat aquesta setmana uns tallers sobre el paisatge de la nostra comarca. Concretament els monitors que van venir a portar l’activitat ens van explicar què és la “Carta de Paisatge de la Conca de Barberà“. Els alumnes van poder aprendre que dins la nostra comarca hi ha fins a disset unitats de paisatge diferents. L’activitat va ser molt completa, després d’una introducció a l’aula vam pujar fins al mirador de la Serra per observar sobre el terreny els paisatges de la nostra comarca.

Si voleu veure unes quantes fotos de l’activitat feu click damunt la imatge.