Som artistes!

Hola famílies,

us volem explicar que aquestes últimes setmanes els alumnes de 6è estan treballant continguts d’expressió corporal a les classes d’educació física. Ho fan en grups de 4-5 alumnes i amb estructures de treball cooperatiu. Cada grup rep un dossier on estan explicats els quatre reptes que hauran de superar:

• un relacionat amb el teatre,
  • un altre de mímica,
  • un altre on hauran de crear una coreografia i
  • un quart de treball amb ombres.

En aquestes sessions han de demostrar que tenen autonomia suficient per a treballar amb el dossier i només amb ajuts puntuals del mestre, també han de saber treballar en grup per a triar unes idees i descartar-ne unes altres, i, finalment, han de tenir fusta d’artista per a representar, dramatitzar, ballar i el que cada repte demani!

Clicant en la següent imatge veureu més fotos d’aquest treball