La setmana de la mobilitat

Del 16 al 22 de setembre celebrem a la nostra escola la setmana de la mobilitat europea Sostenible i Segura. És una setmana per a conscienciar a que no contaminin i que facin exercici .A la nostra escola ho hem treballat fent una enquesta cada dia preguntàvem als alumnes de cada classe amb quin mitja de transport havien vingut: amb cotxe, bici, caminant o amb bus. Al llarg de la setmana hem calculat aproximadament aquests percentatges:

caminant Cotxe
Educació infantil 66% 34%
Cicle inicial 60% 40%
Cicle mitjà 70% 30%
Cicle superior 80% 20%

Els percentatges d´alumnes que venen en bicicleta o amb bus no són significatius. Volem animar a tots els nens i nenes a desplaçar-se de manera saludable i segura: caminant o anant amb bicicleta són activitats beneficioses per a la nostra salut i per el medi ambient ja que els cotxes contaminen , fan soroll i poden provocar accidents. Si venim a l´escola caminant o en bici ajudem al medi ambient i ens mantenim en bona forma física.

Text: alumnat de 6è

Editors: Nathan, Melanie, Valentino, Zhiai.