CARNAVAL A L’ESCOLA

El divendres 28 de febrer a la tarda l’escola Les Muralles va celebrar el Carnaval. Vam desfilar per la pista al so de músiques relacionades amb els contes i amb coreografies personalitzades.

La temàtica d’aquest any va ser els contes. Els d’educació infantil caracteritzats de “Els 3 porquets”, de Mariners, i de l’elefant Elmer. Els de primària van desfilar amb disfresses de Pirates, d’El Rei Lleó, de Barrufets i Gargamel, del Flautista d’Hamelí, del 101 Dàlmates amb les Crueles de Vil i de Harry Potter.

Com a totes les festes de l’escola els presentadors van ser alumnat de 6è. Felicitats a tothom.