Visita Meritxell Lorca

El dimarts 17 de gener del 2023 va venir a l’escola la Meritxell Lorca a fer una xerrada als alumnes de 6è sobre com la seva discapacitat visual va influir en la seva vida. Ens va explicar que ella va fer tota l’Educació Primària i Infantil igual que nosaltres però amb la dificultat de no veure-hi en una escola de l’Espluga de Francolí, on encara viu.

A mesura que s’anava fent més gran els seus pares van detectar que la discapacitat no millorava, per això la van inscriure a l’ONCE (Organització Nacional de Cecs Espanya). Amb l’ajuda de l’ONCE va tornar a practicar esports i a fer competicions. Al finalitzar la xerrada ens vam quedar de record l’autògraf a totes les agendes.

La xerrada va tenir lloc a l’interior del gimnàs i ella va venir acompanyada del seu gos guia, en Thor, i la seva mare.

Gràcies Meritxell! Va ser molt interessant escoltar-te!

Podeu veure les fotos de la xerrada en aquest enllaç.

Redactat per l’Èlia i l’Aniol, alumnes de 6è.