Visita de Màrius Serra

Ahir, dilluns dia 9, va ser un matí una mica diferent.

Sabíem que a les 11h ens vindria a visitar l’escriptor Màrius Serra i la il·lustradora Roser Calafell, dels llibres Les aventures de la Napeu. Abans del pati, però, vam tenir una bona sorpresa a la classe. Va venir la Mari acompanyada de l’Ester i un altre Màrius, de l’editorial Estrella Polar, per fer-nos l’entrega del lot de llibres i d’unes llibretes que havíem guanyat. Moltes gràcies!

A les 11h, va arribar a l’escola el Màrius Serra. Quan va arribar tots els alumnes de 5è i 6è l’esperàvem al porxo de l’escola i ens vam fer una foto amb ell.

Tots junts vam anar al museu. Primer ens va explicar curiositats sobre els llibres de Les aventures de la Napeu, com ara sobre els personatges, llocs que surten i quins jocs de paraules fa. Aquests llibres són els que teníem a classe durant el segon trimestre i els necessitàvem per poder participar al concurs de l’Enigmàrius Escolar.

Després vam poder participar perquè ens va fer alguns enigmes i a veure qui els sabia entre tots els alumnes de superior. Alguns enigmes eren fàcil i, d’altres, més difícil. Qui l’encertava, tenia un punt de llibre. L’Helena va encertar l’últim enigma i com a premi ens van donar un llibre de la NAPEU, en concret l’últim que ha sortit: Un zero a l’esquerra. El començarem llegint la setmana que ve a la classe i després el deixarem a la biblioteca. Serà un bon record perquè ens el va poder dedicar i tot.

A continuació podeu veure’n més fotos clicant a la següent imatge.