Visita l’Ajuntament de Montblanc

Durant el primer trimestre i dins de l’àmbit de Coneixement del Medi, els alumnes de tercer estem treballant el municipi. Per aquest motiu, el divendres 15 de desembre vam fer una visita a l’Ajuntament de Montblanc. Allí ens esperava en Joan Casellas que a part de ser mestre de l’escola, és regidor d’Urbanisme, Medi Ambient i Salut Pública. Un cop allí, vam anar a la sala de plens, on el Joan ens va explicar molt bé la composició del consistori, l’organigrama del govern i la funció de cada regidor. Al acabar, ens va venir a veure la mare de la Mariona de tercer B, que també treballa a l’ajuntament, i ens va explicar quina feina hi fa.

Ha estat una visita que ens ha agradat molt i que hem après moltes coses. Moltes gràcies als dos!

Clica aquí