Visita dels alumnes de 3r a la Residència d’avis.

La passada setmana, els dos grups de 3r, vam anar a fer un taller de màscares a la residència d’avis.  Es va portar a terme  en dos dies, dilluns i dimecres, ja que som un grup nombrós.  La residència va convidar als nens a compartir aquest taller  amb els avis ja que s’estan preparant pel celebrar Carnaval.  Va ser una molt  bona experiència per a les dues parts: els avis van tenir moments de conversa i distracció amb els nens i aquestos van descobrir la tendresa, l’afecte i la simpatia que manifestaven els residents quan s’apropaven a ells.  Algun dels nostres alumnes, fins i tot, va manifestar de què treballarien quan fossin més grans!

Les màscares van quedar molt boniques i els hi donem les gràcies per convidar-nos!

Enllaç més fotos.