Un matí musical!

Els divendres a primera hora, els alumnes de 3rC engeguem el dia amb alegria posant una cançó.

En primer lloc, ens reparteixen un foli amb la lletra de la cançó, on hi falten paraules que hem de descobrir escoltant-la dos o tres vegades. A continuació, quan tenim totes les paraules posades, les corregim entre tots. Per acabar, la tornem a escoltar i la cantem conjuntament.

Cal destacar que a l’aula tenim penjat un foli on tots podem anotar suggerències de cançons tant en català com en castellà. Aquestes han de ser respectuoses, no masclistes, que no diguin paraulotes…

Tot això ens serveix per aprendre cançons noves, per descobrir nou vocabulari, per treballar l’ortografia, i sobretot, per millorar la concentració.

És una manera divertida d’acabar la setmana a l’escola!