Últim dia dels de 6è

Avui dimecres 22 de juny del 2022, els alumnes de 6è acabem la primària per passar a la secundària, aquest dia és un dels més importants de l’any i l’estàvem esperant amb moltes ganes.

Primer hem estat preparant l’esmorzar, tothom ha portat coses: galetes salades, pa, embotit, patates, sucs, dolços, etc…Hem ajuntat les taules per formar una de més gran i poder-nos posar tots al voltant. També ens han deixat posar música per divertir-nos i poder ballar una mica. Després les tutores ens havien preparat un vídeo amb un recull de fotos nostres durant tot el cicle i algunes altres de quan érem més petits.

Al tornar de pati, tota l’escola ens tenia preparada una sorpresa ben xula a la pista del davant i a continuació ens han fet l’entrega d’orles i de detalls per part de l’AFA, l’escola, les famílies i les tutores. Moltes gràcies a tots i us desitgem molt bones vacances!

Clicant a la foto de grup en podreu veure més d’avui.