Sortida a les fonts urbanes de Montblanc

El mes d’octubre de 2019 els alumnes de quart de l’escola de les Muralles vam anar a les fonts més velles de Montblanc, com per exemple: la font del Vall, la font Major… I vam anar cap el Carnabi a la font del Vall. Després a Sant Francesc, la font de la Fruita, la font més antiga de Montblanc la de la Vila, la plaça Major i Sant Marçal.

Tot això o hem fet per estudiar les fonts. Hem après que la gent anava abans a les fonts a omplir càntirs d’aigua, era cansat, hem de respectar les coses d’abans i les fonts més antigues són la del Vall i la de la Vila.

Els alumnes de 4t B de l´escola hi van anar el divendres 4 d’octubre. Els 4t A i 4t C altres dies.

Redacció: 4tB Autors principals: Guillem, Marcos, Cristina i Biel.